woensdag, maart 05, 2003

to email or ...



Vandaag (gisteren) heb ik van twee bedrijven een redelijk tot behoorlijk bedrag toegezegd gekregen om mijn fotobienale-OFF expositie te sponseren. Dat doen ze omdat ik hun naam en hun product vermeld en aan de foto's die er dan vlak naast hangen duidelijk te zien is wat dat spul voor knaps kan. Om ze zover te krijgen heb ik ze de laatste zes weken (per e-mail) regelmatig op de hoogte gehouden van aard, tijd, omvang en betekenis van de fotobienale Naarden en, ook letterlijk, de locale situatie met kaartjes, toegangswegen, parkeerplaatsen en omgeving, van mijn aandeel (-OFF) daarin. Bezoekersaantallen, typering bezoekers, soort contakt. Alle Marketing benodigdheden kregen ze voorgeschoteld. Het hele spul, alle feiten, met plaatjes en al, hadden ze al weken in huis . En toch besluiten ze pas als ik ze na veel gezeur eindelijk aan de telefoon heb, en het verhaal nog een keer vertel ( 'O, ja, daar moet ik nog eens naar kijken' ) mee te doen. Ik begrijp niet hoe zulke hersens werken. Maar het werkt blijkbaar wel, en het is -voor mij- een hoop geld. Kan ik mooi begin mei een paar dagen naar Terschelling. Regelen, natuurlijk, en een nieuwe OM body uitproberen, eventjes maar .... .
grjoep
steinmeijer.net