Uit: Webwereld, columnist Laurens Verhagen
[quote]
En dat je de helpdesk regelmatig moet bellen, daar zorgt Planet Internet wel voor. Regelmatig kan ik als adsl-abonnee geen verbinding krijgen. Een greep uit de antwoorden van de vriendelijke helpdeskmedewerkers: "U woont te ver van de wijkcentrale", "Adsl werkt niet in combinatie met Windows XP" of "U kunt op onze internetsite kijken wanneer de storing is verholpen." Het meest surrealistisch was nog de volgende verklaring: "Volgens onze gegevens heeft u helemaal geen adsl-abonnement, maar belt u gewoon in."
[unquote]
--------------
Mijn KPN/xs4all ADSL is vrij duur, dus regelmatig vraag ik me af of ik niet naar een goedkopere provider moet gaan .
Maar toen mijn verbinding (maanden geleden) uitviel had ik in 1 minuut een helpdesk met hersens aan de lijn en de volgende dag een monteur over de vloer die (dat wel) eerst kwam kijken of ik er een soepzooi van gemaakt had en die dezelfde avond nog de defecte kaart in de centrale verving. Waarna de helpdesk opbelde om te vragen of het allemaal naar wens was .
En dan besluit ik na heel even aarzelen elke keer weer dat ik toch maar bij Tante Pos blijf .
grjoep
steinmeijer.net
[quote]
En dat je de helpdesk regelmatig moet bellen, daar zorgt Planet Internet wel voor. Regelmatig kan ik als adsl-abonnee geen verbinding krijgen. Een greep uit de antwoorden van de vriendelijke helpdeskmedewerkers: "U woont te ver van de wijkcentrale", "Adsl werkt niet in combinatie met Windows XP" of "U kunt op onze internetsite kijken wanneer de storing is verholpen." Het meest surrealistisch was nog de volgende verklaring: "Volgens onze gegevens heeft u helemaal geen adsl-abonnement, maar belt u gewoon in."
[unquote]
--------------
Ere wie ere .....
Mijn KPN/xs4all ADSL is vrij duur, dus regelmatig vraag ik me af of ik niet naar een goedkopere provider moet gaan .
Maar toen mijn verbinding (maanden geleden) uitviel had ik in 1 minuut een helpdesk met hersens aan de lijn en de volgende dag een monteur over de vloer die (dat wel) eerst kwam kijken of ik er een soepzooi van gemaakt had en die dezelfde avond nog de defecte kaart in de centrale verving. Waarna de helpdesk opbelde om te vragen of het allemaal naar wens was .
En dan besluit ik na heel even aarzelen elke keer weer dat ik toch maar bij Tante Pos blijf .
grjoep
steinmeijer.net
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home